Nieuwsoverzicht

Wil jij ook geen enkele volleybalwedstrijd missen?  Wil jij je favoriete club steunen?  Dat kan dank zij Belgian Volley TV!  Mis vanaf nu geen enkele minuut meer alle EuroMillions Volley League wedstrijden...

Nu zondag 5 november om 15 u 00 speelt vdk GENT HEREN de 1/8 finale van de Beker van België.  Tegenstander is Noliko Maaseik.  Na een moeilijke start is de motor bij onze jongens aangeslagen.  Zo speelden we tegen Maaseik onlangs een thriller waarbij we in de tie-break maar net de duimen moesten leggen.  Ook de wedstrijd op Menen was niet voor hartlijders: nipt 3-2 verlies.  Maar vooral: met prima volleybal!

Onze ploeg zit alvast in de goede flow en zal er zondag alles aan doen om de kwartfinale te bereiken.  Maar ook de Limburgers hebben zich herpakt van een matige start.  Zo gingen ze vorig weekend zomaar zonder setverlies winnen bij landskampioen Roeselare.  En deze week nog stuurden ze Guibertin met 3-1 naar huis.

Het wordt dus een wedstrijd op het scherp van de snee.  Een bekerwedstrijd van alles of niets...

Daarom een warme oproep: kom onze jongens nu zondag aanmoedigen om door te stoten naar de laatste acht!

Dansgroep Idancity komt de wedstrijd opvrolijken.  En we hebben ook jeugdtrommelkorps Sibemol 'opgetrommeld' om voor de nodige animo te zorgen.

U komt toch ook?

Dat vdk GENT HEREN een sociaal geëngageerde sportvereniging is, dat wist u uiteraard allemaal.  Zo is onze sportvereniging bij voorbeeld ook een UiTPas partner waarbij tot maar liefst 80 % korting verkregen kan worden op het lidgeld.  Deze keer engageerde onze club zich tot het opsturen van oude wedstrijdshirts naar het arme Gambia.  Met dank aan Karel Van Kerkhove van Heren B.

vdk GENT HEREN is op zoek naar iemand met grafische skills.  Dit voor het ontwerpen van affiches, flyers etc…die zowel online als offline gepubliceerd kunnen worden.  Kan jij vlot met grafische programma’s overweg of ben je een creatieve geest die graag affiches en dergelijke ontwikkelt?  Ken je zo iemand in je familie –of vriendenkring?  Laat het ons weten via een mailtje naar voorzitter@vdkgentheren.be.

Misschien bewonderen we binnenkort wel jouw ontwerp onze Facebook-pagina en website…

Na de meer dan puike prestatie vorige zondag tegen titelkandidaat Noliko Maaseik trekken onze jongens naar de grensstreek.  Ze geven er Park-ky Menen partij.  Onze ploeg is er op gebrand om de lijn van vorige week door te trekken en zal dan ook alles uit de kast  halen.

Voor Robbe Vandeweyer en Leonis Dedeyne wordt het een speciale wedstrijd want zij spelen tegen hun team van vorig seizoen.  Aan de andere kant van het net vinden we Basile Andriessen terug, vorig seizoen nog aan de slag in Gent.

Onze jongens zullen zich in de 'hel' alvast weren als duivels in een wijwatervat.

Supportersadres: Sporthal Vauban, Waalvest 1, 8930 Menen

De wedstrijd vangt aan om 20 u 30 (zaterdag 21 oktober)

Vorige zondag speelden onze jongens reeds de vierde wedstrijd in de EuroMillions Volley League.  In een aardig gevulde Edugo Arena stuurden ze ei zo na titelkandidaat Noliko Maaseik met een nederlaag naar huis.  Een prestatie waarbij onze ploeg met opgeheven hoofd het terrein kon verlaten...

Aanstaande zondag 15 oktober om 15 u 00 speelt vdk GENT HEREN in de Edugo Arena tegen de jongens van manager Wout Wijsmans: Noliko Maaseik.  Na het verlies in de 'Hel van Mjiende' zullen de Limburgers willen bevestigen.

Youth Game dus...  Dit betekent dat de jeugd er gratis inkomt!  Verzamel je vrienden, ploegmakkers, familie en kom onze jongens aanmoedigen!  Bovendien maken we er de 'Battle van de jeugdbewegingen' van.  Zij zullen alvast voor extra sfeer zorgen en onze jongens vocaal vooruit stuwen.

U heeft haar waarschijnlijk al opgemerkt: onze mascotte Rosi.  Ze is alomtegenwoordig.  Zo tekende ze present op de ploegvoorstelling tijdens de oogststoet in Oostakker en ook op de persvoorstellig was ze prominent aanwezig.  Rosi zal trouwens aanwezig zijn tijdens alle thuiswedstrijden van vdk GENT HEREN.

Maar waar staat Rosi eigenlijk voor?  Rosi verpersoonlijkt de kernwaarden van vdk GENT HEREN: Respect, Openheid, Sportiviteit & Inzet

Wil u op de foto met Rosi?  Geen probleem!  Spreek haar gerust aan en neem een selfie.

Welkom Rosi!

Aanstaande vrijdag 6 oktober staat al de derde wedstrijd in EuroMillions Volley League op het programma.  Onze jongens trekken naar Zoersel om er de plaatselijke Amigos partij te geven.

Het wordt opnieuw een wedstrijd op het scherp van de snee want gemakkelijke wedstrijden zullen er dit seizoen wellicht niet zijn.  Bij deze een warme oproep aan de vdk-supporters om de 'Stille Kempen' toch wat luidruchtiger te maken en onze jongens te komen aanmoedigen.

Place 2B: Amigos - Van Pelt Arena, Achterstraat 30, 2980 Zoersel.

CU there!

Vorige zaterdag 30 september gaven onze jongens tijdens hun eerste thuiswedstrijd van het seizoen titeluitdager Lindemans Aalst partij.  In een goed gevulde Edugo Arena mocht Lowie Stuer van de club nog een attentie in ontvangst nemen n.a.v. zijn bekroning als beste libero van het voorbije EK.

Aanstaande zaterdag 30 september speelt vdk GENT HEREN zijn eerste thuiswedstrijd in de EuroMillions Volley League: de GO SPORT GAME.   We ontvangen het ambitieuze Lindemans  Aalst dat Knack Roeselare en Noliko Maaseik wil uitdagen voor de titel.  Maar uiteraard hebben ook wij ambitie en daarom zullen onze jongens zeker alles uit de kast halen.

Maar hiervoor hebben wij uiteraard steun nodig van jullie: trouwe supporters!  Kom daarom samen met meer dan duizend anderen naar de Edugo Arena om onze ploeg vooruit te stuwen en er samen een stomend feest van te maken.  Ook dansschool iDancity zal tijdens de time outs haar beste beentje voorzetten en na de wedstrijd kan u uit de bol gaan op de opzwepende tonen van DJ Geert Van De Capelle.

Verder kan u kennismaken met onze nieuwe mascotte(!) en ook de zaal heeft een nieuwe aankleding gekregen.  U ziet het: geen enkele reden om thuis te blijven dus!  Bovendien wordt de wedstrijd live uitgezonden door Telenet Play Sports.

Zak dus gewoon af naar de Edugo Arena want u ziet er zó veel beter uit live op televisie.  De wedstrijd begint om 20 u 30.

Dit weekend is het eindelijk van dat!  Het was lang wachten maar de EuroMillions Volley League wordt immers op gang gefloten...  Na een gedegen voorbereiding trekt ons (bijna) totaal vernieuwde ploeg op zondag 24 september richting Mont-Saint-Guibert om VBC Axis Guibertin partij te geven.

Supporters zijn welkom op onderstaand adres:

Centre Sportif Jean Moisse, Rue des Hayeffes 27a, Mont-Saint-Guibert.

De wedstrijd wordt op gang gefloten om 18 u 00.

Onze jongens zullen alleszins het beste van zichzelf geven, hopelijk julie ook.  Indien u de verplaatsing niet kan maken, dan kan u de wedstrijd live volgen via http://www.belgianvolleytv.be.  Vergeet je zeker niet te registeren als fan van vdk GENT HEREN!  Dan kan u immers in de toekomst van alle voordelen genieten.

Het wordt trouwens ook een blij weerzien met Patrick Kamdem.  Patrick is een heel vertrouwd gezicht bij onze club en was vorig seizoen nog trainer bij de provinciale scholieren U17A en het 1ste provinciale team.  Langs deze weg wenst vdk GENT HEREN ook zijn deelneming aan te bieden bij het overlijden van Patrick zijn vader.  Veel sterkte Pat!

Het nieuwe volleyseizoen nadert met rasse schreden.  Graag stellen we de spelers even voor.  Ze passeren allen de revue waarbij u kleine ‘wist-je-datjes’ te weten komt.  ‘Last but not least’ kan u kennismaken met Lowie Stuer.

Het nieuwe volleyseizoen nadert met rasse schreden.  Graag stellen we de spelers even voor.  Ze passeren allen de revue waarbij u kleine ‘wist-je-datjes’ te weten komt.  Maak kennis met Aaron Maes.

Het nieuwe volleyseizoen nadert met rasse schreden.  Graag stellen we de spelers even voor.  Ze passeren allen de revue waarbij u kleine ‘wist-je-datjes’ te weten komt.  Maak kennis met Chris Ogink.

Het nieuwe volleyseizoen nadert met rasse schreden.  Graag stellen we de spelers even voor.  Ze passeren allen de revue waarbij u kleine ‘wist-je-datjes’ te weten komt.  Maak kennis met Jeffrey Klok.

Het nieuwe volleyseizoen nadert met rasse schreden.  Graag stellen we de spelers even voor.  Ze passeren allen de revue waarbij u kleine ‘wist-je-datjes’ te weten komt.  Maak kennis met Jente de Vries.

Het nieuwe volleyseizoen nadert met rasse schreden.  Graag stellen we de spelers even voor.  Ze passeren allen de revue waarbij u kleine ‘wist-je-datjes’ te weten komt.  Maak kennis met Leonis Dedeyne.

Het nieuwe volleyseizoen nadert met rasse schreden.  Graag stellen we de spelers even voor.  Ze passeren allen de revue waarbij u kleine ‘wist-je-datjes’ te weten komt.  Maak kennis met Robbe Vandeweyer.

Het nieuwe volleyseizoen nadert met rasse schreden.  Graag stellen we de spelers even voor.  Ze passeren allen de revue waarbij u kleine ‘wist-je-datjes’ te weten komt.  Maak kennis met Petter Ostvik.

Pagina 1 van 4Eerste   Vorige   [1]  2  3  4  Volgende   Laatste